Mer än 50 pass per vecka!






100% OUTDOOR - 10 pass varje vecka

MASSIVE MONDAYS

Intensitet: hög | komplexitet: låg

Kickstarta veckan med en stor och utmanande pass. Lika tuff och roligt för alla olika träningnivåer!

Vi kör en utmanande blandning av styrka och uthållighet och gör kroppen redo för veckan på 30 minuter!

BOKA NU - BLI MEDLEM

TURBO TUESDAYS

Intensitet: hög | komplexitet: låg

Cardio, cardio, cardio. Detta är passet för dig som vill förbättra sin uthållighet och bli ordentligt svettigt.

Vi springer, lyfter, hoppar, drar, och mycket mer. 30 minuter är allt som behövs!

BOKA NU - BLI MEDLEM

WE ARE WEDNESDAYS

Intensitet: hög | komplexitet: låg

Träning är bäst med en partner. Onsdagar är det partner träning utomhus. Tillsammans klarar man utmanande uppdrag!

Det går jättebra att komma till passet själv, coachen matchar dig till en bra ny vän! 💪

BOKA NU - BLI MEDLEM

TOUGH THURSDAYS

Intensitet: hög | komplexitet: låg

Något nytt varje gång, man vet aldrig vad som kommer. Det ända som är säkert är att du kommer att svettas. Ordentligt!

På 30 minuter utmanar våra coacher er till helt nya nivåer!

BOKA NU - BLI MEDLEM

FUN FRIDAYS

Intensitet: hög | komplexitet: låg

BRING YOUR A GAME! För att vi spelar spel! 😅

Det är tävlingsinstinkten som tar nya höjder på denna pass, från workout memory till push up Jenga. Det är alltid något nytt!

BOKA NU - BLI MEDLEM

Spinning - 10 pass varje vecka

Spinning

Intensitet: hög | komplexitet: låg

Spinning är träningsformen som passar alla oavsett träningsvana samtidigt som det är en av de mest effektiva gruppträningsformerna. Du kan enkelt anpassa din ansträngningsnivå genom att öka och minska motståndet på cykeln. Du kan jobba efter egen kapacitet, dagsform och ditt eget mål. Med rätt teknik på cykeln är spinning skonsamt med låg skaderisk. Välj det som passar dig bäst!

BOKA NU - BLI MEDLEM

SPRINT®

Intensitet: hög | komplexitet: låg

En kort och mycket intensiv spinningklass som är uppbyggd på intervaller med höga pulstoppar varvar med återhämtning. Intensiteten kan du på ett enkelt sätt justera utifrån din träningsnivå vilket innebär att du ständigt utmanar dig själv utifrån dina egna förutsättningar. SPRINT™ kommer från konceptet Les Mills vilket innebär ny musik och koreografi var tredje månad.

BOKA NU - BLI MEDLEM

Polar Pulsspinning

Intensitet: hög | komplexitet: låg

Konditionsträning på cykel med pulsband som känner av din puls under hela passet. Instruktören vägleder så att du lättare kan hitta rätt träningsnivå. Med pulsträning låter du pulsen vara styrande i träningen. Du får ett perfekt träningsstöd för att hitta rätt nivå och öka din effekt och nå dina träningsmål

BOKA NU - BLI MEDLEM

Styrke - 15 pass varje vecka

Tabata

Intensitet: hög | komplexitet: låg

Tabata är en form av högintensiv intervallträning, där du på kort tid kan uppnå stora träningsresultat konditions- och styrkemässigt. Träningsformen är smart upplagd då du blandar högintensiva övningar med kort vila under en förutbestämd tid. Passar dig som vill ha tuff och effektiv träning och har träningsvana sedan tidigare.

BOKA NU - BLI MEDLEM

Workout of the Day

Intensitet: hög | komplexitet: låg

Ett mycket effektivt pass som är uppbyggt kring en serie övningar som utförs separat i högintensiva intervaller. Instruktören ger dig olika alternativ och pushar dig alltid att ta i det lilla extra. Vi använder oss av vår egna kroppsvikt, samt viktplattor och andra redskap.

BOKA NU - BLI MEDLEM

Cirkelträning

Intensitet: hög | komplexitet: låg

Ett intervallpass där du tränar igenom hela din kroppp. Passet är upplagd med olika stationer och vi använder oss av vår egna kroppsvikt, viktplattor, gummiband och andra redskap.

BOKA NU - BLI MEDLEM

BODYPUMP®

Intensitet: hög | komplexitet: medel

Klassen är perfekt för både kvinnor och män som vill träna igenom hela kroppen. Att BODYPUMP™ är enkelt gör det lätt att komma igång och effektiviteten gör att du snabbt märker resultat. Du blir pushad av instruktören att göra ditt yttersta utifrån din dagsform och nivå.

Var tredje månad kör vi release med lite extra spex när den nya musiken och koreografin kommer.

BOKA NU - BLI MEDLEM

GRIT® STRENGTH

Intensitet: hög | komplexitet: låg

Les Mills GRIT™ STRENGTH är designat för att bygga upp din muskelstyrka. Här använder du skivstång, viktplatta och steplåda för att öka träningseffekten. Musik och rörelser ger dig effektiv träning som förbättrar din syreupptagning, styrka och uthållighet. Prestera fortare på en högre nivå, med GRIT™ STRENGTH.

BOKA NU - BLI MEDLEM

BODYCOMBAT®

Intensitet: hög | komplexitet: hög

Ett pass med kraft och energi där du kan släppa loss fightern i dig. Med tekniker från karate, taekwondo, capoeira, boxning och muay thai utmanar du en fantasimotståndare. Samtidigt förbrukar du massor av energi, blir skickligare, starkare och får ett större självförtroende. BODYCOMBAT™ kommer från konceptet Les Mills, där ny koreografi och musik släpps var tredje månad.

BOKA NU - BLI MEDLEM

Core - 17 pass varje vecka

KettleCore

Intensitet: hög | komplexitet: låg

En funktionell och effektiv träningsform med kettlebells där vi jobbar med att bygga styrka och få ökad kondition.

BOKA NU - BLI MEDLEM

Core

Intensitet: medel | komplexitet: låg

Styrkepass med fokus på bålmusklerna (mage och rygg) och de muskler som binder samman över- och underkropp. Rörelserna är idealiska för att stärka kroppens grundstomme och bidrar till att förebygga skador. Intensiteten är låg eller medelhög. Bra nybörjarpass och även bra för träningsvana.

BOKA NU - BLI MEDLEM

CXWORX®

Intensitet: hög | komplexitet: låg

Ett kort, intensivt konceptpass med fokus på att stärka bålen (mage och rygg) och de muskler som binder samman över- och underkropp.

BOKA NU - BLI MEDLEM

Switching

Intensitet: medel | komplexitet: låg

Cirkelträning i gymmet på våra switching maskiner. Det som är speciellt med dessa är att du utför alla övningar stående. Bytena går snabbt eftersom du inte behöver göra några inställningar mer än motståndet. Passar alla.

BOKA NU - BLI MEDLEM

Ryggympa

Intensitet: låg | komplexitet: låg

Ett pass med lite lugnare tempo utan hopp med fokus på muskulaturen kring mage, rygg och höft/bäcken. Vi tränar styrka, balans och rörlighet genom att använda gummiband,viktplattor eller andra redskap. Passar alla!

BOKA NU - BLI MEDLEM

MRL

Intensitet: medel | komplexitet: låg

Ett pass med fokus på mage, rumpa och lår. Vi stärker och bygger upp respektive kroppsdel genom enkla effektiva övningar. Instruktören guidar dig igenom momenten på ett säkert och uppmuntrande sätt. Vi använder redskap som hantlar, gummiband men även din egen kroppsvikt.

BOKA NU - BLI MEDLEM

Träna med barn

Intensitet: låg | komplexitet: låg

Träna upp din kondition och styrka efter förlossningen tillsammans med din bebis. Träningen är anpassad till dig som nyligen varit gravid och fött barn och övningarna är skapade för att bygga eller återuppbygga muskler, leder och ligament som man ofta försämras under graviditeten och födseln.

BOKA NU - BLI MEDLEM

Bodyshape

Intensitet: medel | komplexitet: låg

Konditionshöjande delar varvas med styrkedelar med betoning på benen och core partiet, men även överkroppen får jobba. Övningarna görs med eller utan gummiband och andra redskap.

BOKA NU - BLI MEDLEM

Styrka med boll

Intensitet: låg | komplexitet: låg

Pass som lägger fokus på styrke- och balansträning med en balance boll. Hele kroppen får en genomgång och du kommer att använda muskler som du inte ens visste att du har.

BOKA NU - BLI MEDLEM

Balans - 7 pass varje vecka

BODYBALANCE®

Intensitet: låg | komplexitet: låg

Fokus ligger på andningen samtidigt som du tränar styrka, balans och rörlighet till mjuk musik. Kombinationen av teknik och rörelse ger dig ett fysiskt träningspass, inre balans och harmoni. Precis som på alla Les Mills program, släpps ny musik och koreografi var tredje månad.

BOKA NU - BLI MEDLEM

Flex

Intensitet: låg | komplexitet: låg

Ett rörlighetspass där vi fokuserar på dynamisk rörlighet kring bål, skuldergördel, ben- och bäckenmuskulatur, rotationer, och stretch. Övningarna genomförs med träskaft, egen kroppsvikt samt på träningsmatta.

BOKA NU - BLI MEDLEM

Rhythm - 5 pass varje vecka

SH'BAM®

Intensitet: hög | komplexitet: medel

Med enkla men heta danssteg, är SH'BAM® det perfekta sättet att forma kroppen och låta din inre stjärna lysa! Populära hits blandat med old school dängor vi alla känner igen är SH'BAM® ett befriande, roligt och socialt sätt att träna. Varje klass av SH'BAM® är levande, unik och rolig! Passar dig som gillar dans och har glimten i ögat! Passar både nybörjare och vana deltagare.

BOKA NU - BLI MEDLEM

Step up

Intensitet: hög | komplexitet: medel

Intensivt, fartfyllt och glädjefullt pass med förkoreograferade stegkombinationer på en step up-bräda. Passet är bra för att förbättra kondition samt stärka stora muskelgrupper som säte och lår.

BOKA NU - BLI MEDLEM

BODYSTEP®

Intensitet: hög | komplexitet: hög

Att träna BODYSTEP™ är att känna sig fri och levande. Klassens byggs upp kring stepbrädan. Bra musik och en enkel koreografi gör dig inspirerad och motiverad. Kondition och styrka varvas för bästa träning och effekt på både fettförbränning och muskler. BODYSTEP™ kommer från konceptet Les Mills vilket innebär ny musik och koreografi var tredje månad.

BOKA NU - BLI MEDLEM

Aeromoves

Intensitet: hög | komplexitet: medel

Att dansa är så existentiellt, glatt och lustfyllt. Alla dess parametrar är perfekta motivationsfaktorer. Träning som ger mer än den fysiska komponenten.

En rolig och dansinspirerad konditionsklass med stegkombinationer till musik. En medelsvår klass som tränar rytmkänsla, kroppsuppfattning, koordination, kondition och rörlighet. Kom och släpp loss och känn glädjen i kroppen!

BOKA NU - BLI MEDLEM